Snuppananni

Britax Hi- Way

Publicerad 2011-03-24 15:11:13 i Vardagens påhitt,



Igår blev de en vända tillbaka till Kupolen och Babyproffsen.

Vi är ju snart i behov av att byta ut Rasmus Babyskydd. Även fast jag önskar att han kunde sitta i ett sånt längre.

Babyskyddet har ju varit optimalt. Jag har kunnat klä honom och satt han i en varm stol inne, och sedan burit ut honom i bilen när de varit -30 grader i vinter. Jag har kunnat tagit med han in på butiker, eller hem till släkt och vänner medan han sover. Han har helt enkelt sovit vidare i sin sköna bilstol.

Men nu är de väl dags att inse att han snart är för stor för att vara BABY.
Hittade ju denna stol till kampanj pris på Babyproffsen av en händelse igår. Vi är ju i behov av 2 stycken bilstolar eftersom vi har varsin bil. När de sen blir dags för dagis så blir de ju inte alltid samma förälder som hämtar.

Så för 1999 kr fick jag en Britax Hi-way. Den stol jag har hört och läst mest positivt om. En stol som Rasmus kan ha ända till han är ca 4 år eller väger 25 kg.
Stefan gillade oxå denna stol så vi tog 2 på engång. Till ett sånt bra pris hittar jag nog ingen annan stol som jag gillar. Passade ju på nu före alla får lön, för då ska väl alla ha en bilstol.

Idag eller till helgen så ska dom monteras in i våra bilar och teståkas av Rasmus. Får hoppas att han gillar den.

Kommentarer

Postat av: Ina

Publicerad 2011-04-14 22:15:41

Hej Annica.



Albin har oxå en Britax Hi way. Han sitter jätte bra i den å han ser bra ut, Sitter högt.

Hoppas rasmus kommer sitta bra i den oxå.

Jag tycker den e lätt å smidig att sätta honom i å inte så krånglig att ta ur å i bilen om man måste.



Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela