Snuppananni

Shopping

Publicerad 2011-03-23 15:11:36 i Vardagens påhitt,




En Randig tröja till mig från Vero Moda/Only.



Hittade även denna sköna tröja på Vero Moda/Only.


Även ett par Baggy byxor fick följa med hem från Vero Moda/Only idag. Riktigt sköna så ska nog köpa ett par till. :)


Kunde inte motstå dessa söta skor till Rasmus nu när våren börjar närma sig. Han fick även 2 par solgasögon, ett par som matschar den blå färgen på skorna och ett par svarta.

Var in på Babyproffsen innan jag åkte hem och fick då se att dom hade Britax Hi-Way på erbjudande för endast 1995:- Blir nog kanske en vända till kupolen i eftermiddag och köpa en eller kanske 2 sånna oxå. Får se vad Stefan säger när han kommer hem. Vem vet, då kankse jag får köpa mig ett till par sånna sköna brallor. Hoppas och håller tummarna för de nu.

I Like Shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela