Snuppananni

Stöten Grande Finale

Publicerad 2011-03-22 10:39:50 i Vardagens påhitt,

Helgen den 15 -17/4 är de avslutning i Stöten.
Men redan Nu har programmet för Stöten Grande Finale kommit.
Ett späckat schema med mycket underhållning. Vad sägs om flyg uppvisning med Jas 39 Gripen eller varför inte prova snövolleyboll. För den skoterintresserade så är de både Ockelbo racer uppvisning och Mr big Jump. Som sagt mycket skoj.



Så boka in en helg i sälenfjällen och njut av underhållningen.
Jag kommer att befinna mig där.. kommer du??

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2011-03-22 11:02:14

vad är stöten för något? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela