Snuppananni

Underbara lördag

Publicerad 2011-03-19 14:16:00 i Vardagens påhitt,

Vem skulle tacka Nej till en skotertur och korvgrillning denna vackra dag? Inte jag och min familj i allafall.
Så vi ringde Daniel T och hörde om han skulle komma och åka lite skoter med oss, självklart blev hans svar.

I väntan på Daniel, så åkte vi till svärfar/farfar och hämtade en skoter till älsklingen eftesom han har haft oturen denna vinter och kört haveri på alla sina skotrar. Han hämtade sin systers skoter, eftersom att hon inte skulle ha den denna dag.

Väl tillbaka hemma igen så tog vi fram Daniels skoter och varmkörde den lite innan han kom hit. Jag åkte några vändor i kohagen och även en vända över till de andra åkrarna på andra sidan ravinen. Skojjigt som tusan.

 

När Daniel kom så grillade vi lite korv i slogboa på gården och njöt av det fina senvintervädret.

 

Efter grillningen så blev de lite mer skoteråkning.

Nu kom killarna in efter att ha varit ute på en lite längre åktur. Det första jag får höra är att dom körde fast ordentligt med Daniels skoter.. HAHHA..Så nu måste dom vila lite innan dom ska ut o leka lite till.

Jag ska gå o göra dom lite fikasällskap i köket.

Ha en underbar lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela