Snuppananni

Body o byxor

Publicerad 2011-05-20 22:11:57 i Pyssel,

Här kommer bilder på mina senaste alster.
Bodyn har jag knåpat ihop utan något riktigt mönster. Ritade av en av Rasmus bodys som mall först och sedan har jag bara sytt på fri hand. Tycker att de blev ett ganska så bra resultat för att vara den första jag nånsin gjort. Lyckades även sy av 2st! tvillingnålar.
Finns mycket som kan förbättras och de har jag skrivit ner som ett minne för framtida body tillverkning.
Saknas dock en knapp nertill i grenen, men den kommer på plats så fort jag köpt en.
Dessa muddbyxor sydde jag igår kväll. Tyget hade precis torkat efter tvätt och då kunde jag inte låta bli att sy.
Rasmus har ännu inte testat dom så jag vet inte om dom passar, men jag hoppas de.
NU ska jag stänga av både symanskin och datorn och gå o sova så jag orkar med morgondagens äventyr.
Trevlig Fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela