Snuppananni

Den utlovade bilden.

Publicerad 2011-05-26 17:53:54 i Vardagens påhitt,

Här kommer bilden jag lovade på Rasmus nya sängkläder.
Blev ingen bild häromkvällen för de kom en del andra saker emellan.
Nu har jag även lånat 3 st pärmar med mönster av svärmor och 2st böcker på bibblan som jag sitter o kikar igenom efter nå skoj jag kan sy. Har hittat ett mönster som jag ska prova nån dag.
Positivt just nu: Mitt paket med tyg från Stoff och Stil har kommit till mitt utlämningsställe idag, men jag har inte nån möjlighet att hämta det förrän i morgon eftersom lilleman redan har somnat.
Negativt just nu: Huvudvärken som sakta kommer smygandes. Med lite tur går den o bekämpa så den inte förstör hela min sykväll.
Ha en trevlig kväll allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela