Snuppananni

En sväng till IKEA.

Publicerad 2011-05-21 19:46:37 i Vardagens påhitt,

Idag blev de en resa till Ikea i valbo med svärmor/farmor och lillfaster.
Vi kom dit lagom till de var dags för lunch. Så vi började våran shopping med att äta lite god mat.
Sen blev de en lååång shoppingtur. Vi gick nog inte genom kassorna förrän efter ca 3 timmar.
Vi skulle inte köpa så mycket eftersom att de redan var trångt med rasmus vagn i skuffen. Men det blev en hel del.
Rasmus fick en fin bilbanematta att ha i sin lekhörna och senare i sitt eget rum, och en mjuk fotboll att leka med.
Till mig själv så blev de lite mer tyg införskaffat. Köpte ca 11 meter bomullstyg som jag tänkte jag skulle sy nya sängkläder av. De var ju billigt oxå, bara 29kr/metern.
Hittade även på en stor låda att förvara tygerna i och några små bra-att-ha-lådor.
Var en riktigt trevlig tur, med bra fynd.
Nu blir de lite glass som efterrätt på den grillade maten. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela