Snuppananni

Lunchdejt

Publicerad 2011-05-25 13:52:54 i Vardagens påhitt,

Idag blev den en lunch på China Garden med bästa arbetskollegorna. Är så roligt att jag inte är bortglömd fast jag är mammaledig.
En hel del skvaller och lite uppdatering om vad som händer i jobblivet. Kan ju säga att de är skönt att jag inte jobbar i sommar, de är ett som är klart.
Alltid lika trevligt att träffa tjejerna och få känna sig lite vuxen och inte bara en massa bebisprat.
Nu ska jag säga hejdå till gubben som åker till jobbet och sen blir de o göra lite vettigheter.. Uppdaterar lite mer till kvällen. Tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela