Snuppananni

Mössor till salu.

Publicerad 2011-05-23 14:54:25 i Pyssel,

Nu blir mina mössor till salu om någon är intresserad av dom. Tänkte först försöka sälja dom på loppis nu till helgen men det blir ingen sån för min del.
Dessa är i storlek ca 6mån-2år.(Ca 48/50). Den randiga mössan är av tunnare trikå och endast enkel. Resten av mössorna är dubbla, med samma mönster på insidan.
Denna är från ca 2-3 år och blev en mellanstorlek utan att de var meningen.(ca 50/52)
Dessa är från ca 3-7 år. Även vuxna med mindre huvud. (ca 52-54/56)
Säg till om det är någon som ni är intresserad av. Priset ligger på 75kr/mössa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela