Snuppananni

Mössor

Publicerad 2011-05-05 10:59:09 i Pyssel,

Var till Rosa Huset och hittade lite fint trikåtyg och sydde några mössor.



Två till Rasmus i storlek ca 46/48 och en i lite större storlek som var lagom till mig ca 52/54. Har även sytt en röd mössa med moln men har ingen bild på den, men den blev väl storlek 42/44 kanske. Lite svårt att bedömma storlekarna nu när jag inte har nått att jämföra med.



På eftermiddagen blir de en vända till Falun för att kika efter lite nytt roligt tyg.  

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Ina

Publicerad 2011-05-13 22:15:33

Hahaha, vad lustigt, Jag har beställt en mössa till Albin i det där tyget. Hittade en tjej på nätet som syr upp mössor å andra kläder. Vi har inte testat mössan än, den ligger hos min syster å väntar!

Rasmus mössa såg iaf väldigt snygg ut! Du e så duktig Annica!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela