Snuppananni

Åh vilken lycka!

Publicerad 2011-11-23 20:12:52 i Vardagens påhitt,

JAG VANN, JAG vann, jag vann...

Jag följer denna blogg varje dag sedan några år tillbaka. En krutgumma som älskar allt vad träning heter och är en driven entreprenör. Hon hade en tävling igår, där man hade chansen att vinna en valfri jacka från Röhnisch. Jag brukar aldrig ha turen att vinna några tävlingar eftersom jag har sån tur att jag lever tillsammans med en underbar kille. Tur i kärlek, otur i spel brukar de ju heta.

Men denna gång var de min tur att vinna. Jag vart så förvånad när vinnarmailet låg i inkorgen. Hoppade och dansade här hemma i ren lycka och ringde sen till min kära sambo och berättade den glada nyheten.

Eftersom det gällde valfri jacka så valde jag denna. Vega Parka i svart. Tycker den var så otroligt snygg.
Det är helt perfekt eftersom jag skulle behöva en ny snygg vardagsjacka. Just nu använder jag min skoterjacka till vardags.
Jag gillar röhnisch eftersom dom alltid har så snygga träningskläder. Nu ska jag bara vänta på att den kommer hem så jag kan få använda den.

Nu ska jag måla klart mina naglar och kika på csi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela