Snuppananni

Äntligen Fredag

Publicerad 2011-11-18 16:31:49 i Vardagens påhitt,

Har jobbat 3 timmar idag på förmiddagen och tycker att de var precis lagom mycket. Baksidan av det är väl att de inte blir alltför fet lön av att jobba lite men det är oerhört skönt på fredagar. 

Käkade en god Lunch på Kompis på Kupolen tillsammans med kollegorna Fia o Jenny. En grekisk sallad. Åh vad jag älskar grekisk sallad. Oliver o Fetaost passar perfekt ihop med varandra.

När de var slut på lunchen så gick jag och Jenny en vända på Kupolen för att se om de fanns några potensiella julklappar. Jag gick därifrån tomhänt och Jenny några kronor fattigare då hon hittade lite kläder till sig själv. 
Jag hade några förbestämda julklappar som jag kuskade runt hela stan för att inhandla.
Nu ligger dom fint inslagna och väntar på att tomten ska komma förbi nån dag och hämta upp dom, så han har något att dela ut till oss på julafton.

Nu är det snart dags att börja tillaga kvällens middag som blir: Fläskfile, klyftpotatis och Beasås.

Underbart med fredag.... 

Kommentarer

Postat av: .....

Publicerad 2011-11-18 23:38:49

skååål....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela