Snuppananni

Måndag kväll

Publicerad 2011-11-21 20:03:23 i Vardagens påhitt,

Ännu en arbetsdag är till ända. Känns som det ständigt är måndag och fredag. Jag hinner inte riktigt med i svängarna längre. Mitt liv har nog aldrig gått så här fort nångång förut. 

Nu sitter jag och ritar upp lite småttis klädesmönster till min mönstersamling. En body i st 50/56 och en bodysuit i st 56. 
Det hela började med att jag lade upp ett sommarlinne som jag sytt till Rasmus på min facebook sida. Det ledde till att jag fick en beställning på en bodysuit av en gammal klasskompis. Den ska bli till deras lilla kotte som planeras titta ut lagom till sommarvärmen i juni.
Då kom jag på att jag inte hade några så små mönster uppritade eftersom jag inte haft någon sån liten att sy till tidigare. Ska bli skoj att sy nått så litet. 

Har inte tid att sitta här nå längre nu. Har tyg att klippa till, diska som ska ur maskinen och sen ska jag sova några timmar oxå innan de är dags för ännu en arbetsdag. 

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela