Snuppananni

Ny leksak

Publicerad 2011-11-26 16:23:18 i Vardagens påhitt,

Min kära sambo är lite smått galen ibland. Han har en förkärlek för band drivna saker.

Idag tog vi en resa 40 mil norröver för hans intresses skull. Närmare bestämt upp till sörbygden i Bräcke.

Denna resa var för att köpa en ny leksak. En hembygd pistmaskin/ bandvagn. Den fulaste sak jag sett på länge. Men är Stefan glad så är jag glad.

Rasmus har lekt med farfar hela resan och varit så nöjd och glad hela tiden. Lunchen blev på Max i Sundsvall bara för att farfar av ren princip inte tycker om det, men han åt iaf:)

Nu är vi på väg hem med åbäket på vagnen o sambon är en lycklig man medan jag bara suckar o skakar på huvudet. :)

Lägger upp en bild när jag kommer hem eftersom den inte vill publicera mina bilder via appen.

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2011-11-27 09:05:20

ja visst va de en fin mastjojn :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela