Snuppananni

Nyfriserad

Publicerad 2011-11-06 19:01:45 i Vardagens påhitt,


Nu under kvällen så passade jag på att klippa håret på Rasmus, medan han stod och lekte med vatten i handfatet.
Det var inte de lättaste då han vägrade att stå still. Men det blev ca 5cm kortare. Nu slipper han få en massa hår i ögonen hela tiden.



Stackarn vaknade efter lunchvilan med ont i magen och var helt hysterisk. Han spände och spjärnade som en fjäder med hela kroppen. Efter några minuter så slappnade han av lite och lugnade ner sig i min famn, men efter några minuter var de igång igen. Efter ca 20 min så släppte det och de kom massor med pruttar.

Han fick en flaska välling eftersom han inte velat äta någon mat varken på lördagen eller till frukost idag. Den slukade han direkt. Sen fick han lite grönsaker att knapra på medan jag och Stefan åt lunch.
Nu till kvällsmaten så hade matvägran släppt taget och han åt en stor portion med potatisgratäng och kött.

Är så jobbigt att se den man älskar ha så ont och man kan inget göra,mer än att massera magen och hoppas att de ska släppa.

NU sover han sött i sin säng och jag ska slappa lite i soffan med lite Ostkrokar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela