Snuppananni

Paket till mig

Publicerad 2011-11-09 19:09:57 i Vardagens påhitt,

NY SEXIG ROSA KORSETT + HOT PANTS I PVC, HET! (126) STRL S


Idag kom det 4 paket till mig med posten. Snacka om lilla julafton. I ett av paketen låg denna fina korsett med tillhörande trosor som jag fått av min kära sambo. Den är så fin, får hoppas att den sitter lika snyggt på mig som på tjejen på bilden. 

I de 3 andra paketen så var det: kläder från MeandI till Rasmus, tyger från Mjuka tyger och ett nummer av en gammal Ottobre sytidning.

Dessa paket gav mig lycka i hjärat idag.
Det behövdes verkligen eftersom jag avslutade arbetsdagen tidigare idag för att jag absolut inte orkade mer. Orkeslös, matt och skakig, huvudvärk och halsont. Vill inte bli sjuk men de verkar inte bättre än att de är min tur för de nu. Men ska försöka sova mig frisk i natt så jag kan jobba som vanligt i morgon igen.

Rasmus har ju ögoninflammation och är hängig och klängig. Ikväll somnade han redan vid 17.30. 
Jag ska kika på Bonde söker fru och sen ska även jag gå och sova.

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2011-11-09 19:29:27

Älskar dig gumman.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela