Snuppananni

Sandviken och god mat.

Publicerad 2011-11-05 22:39:51 i Vardagens påhitt,

En heldag utan den ena familjen men tillsammans med min andra familj. Var till Sandviken och hälsade på min barndomskamrat Linda och hennes familj. 

Vi snackade, käkade lunch på Matkällan och fikade på Waynes. Med andra ord så gjorde vi stan. Eller iaf det som var öppet för dagen. :D
Sen åkte vi tillbaka till henne och fikade, pratade och skrattade.
Min Linda är en underbar tjej som jag känt sedan småskolan. Hennes familj har varit min andra familj och det är så skönt att komma hem och träffa dem lite då och då. 

Kvällen till ära så ordnade vi barnvakt hos farmor och tog lite VAF ( Vård av Förhållande). Vi gick ut och åt en god middag tillsammans och nu ligger vi i soffan och surfar (jag bloggar) och kikar på polisskolan på tv.
Känner mig som en riktig pensionär som är hemma tidigt en barnfri kväll och kan tänka mig att gå o sova innan 23. 
Det jag mest av allt ser fram emot och hoppas på nu är en hel natts sömn och en lång sovmorgon i morgon. Om det blir så visar sig väl i morgon, men i sånna fall blir de min 6:e helnatts sömn på över 16 månader.

Nu ska jag snart ta en av böckerna jag lånade av Linda och läsa en stund, sen sova.

I morgon blir en heldag i min älskade Onepiece. Lite ljuständning för pappa i morgon kväll och sen är de slut på helgen.

Happy Halloween!!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-11-06 17:19:19

Ja, och Melker växer ju så sakta på längden så han lär väl också hinna bli för tjock för den innan :P haha

Funderar på en gåstol till honom, men han är väl säkert för kort för en sån också.. Han börjar tröttna på gymmet, på babysittern så känns som man måste uppgradera lite

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela