Snuppananni

Säsongens skidoutfit

Publicerad 2011-11-12 19:54:35 i Vardagens påhitt,



Mössa: Björn Dählie, Jacka & Byxor: Craft

Detta kommer bli min outfit i skidspåren denna vinter. Kommer bli lite smidigare att åka i dessa kläder istället för täckbyxor och skoterjacka som jag gjorde förra vintern. Både jacka och byxa är fodrade med fleece på insidan för ökad värme.




Även sambon kör en outfit från Craft denna vinter. Han valde även att ha en matchande Craft mössa. Hans kläder är egentligen gjorda för löpning men eftersom han aldrig fryser så passar de honom perfetkt med ett underställ under.

Nu är det bara snön som saknas här hemma så är jag redo att ta mig an vinterns utmaningar, oavsett om det blir skidor eller skoter jag tar mig fram på.


Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2011-11-13 20:36:25

Va snygga vi va.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela