Snuppananni

Tävling hos Johannaty...

Publicerad 2011-11-29 18:40:04 i Vardagens påhitt,

Jag är med och tävlar om en julkapp från hudvårdsföretaget Eucerin hos bloggerskan Johannaty.

En julklapp ska man ju inte veta vad det är i förräns man öppnar den på julafton, därför är även denna julklapps innehåll hemligt.
Vad det är får man veta när man öppnar paketet. 

Men produkter från Eucerin gör ju alltid gott för kroppen oavsett vad de är. Min vintertorra hud skulle behöva ett par liter med hudlotion just nu.
Mina läppar blir lätt torra och det blir inte bättre när man springer ut och in hela dagarna.
Händerna känns som sandpapper och ger mig torrsprickor eftersom jag jobbar med vatten. Även om jag använder handskar största delen av dagarna så måste man ju ändå tvätta händerna otaliga gånger per dag.

Vill du också vara med och tävla om ett hemligt paket från Eucerin? Klicka dig då in på Johannatys blogg och var med i tävlingen. 

eucerin_hand_creme.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela