Snuppananni

En lugn o skön helg

Publicerad 2011-10-23 12:04:42 i Vardagens påhitt,

Helgen har varit lugn och skön. 
Lördagen började med att jag snöt mig medan jag satt i sängen och det blev näsblod över hela mig och täcket. Sen satt jag och försökte få stopp på det i ca 30 minuter.  Uscha gillar inte blod. 

Senare på morgonen så åkte vi till Stefans mormor och hjälpte henne att byta hjul på bilen. Jag kollade på och roade lilleman eftersom jag inte vågade anstränga mig så mycket efter morgonens blodbad. 

På vägen hem blev det en vända in på stan för att kolla in Intersports längdskiderbjudanden. Men hjälp va mycket folk de var. Jag hittade ett Craft set som jag ville ha, men jag har inte fått lönen ännu så de fanns inget att shoppa för. 



Detta skulle vara perfekt att åka skidor i, i vinter. Men med min tur så är allt slut när min lön dimper ner på tisdag. 

Lördagkvällen bjöd på ännu en omgång näsblod. Jag och Rasmus lekte på golvet och han sätter sig i ansiktet på mig. Även denna gång tod de 30 min innan de slutade. Jag har nog snart inget blod kvar i kroppen. 

Söndagen bjöd på sovmorgon.. AHH härligt. 
Sen var vi ute en stund på gården och lekte lite innan de nu är dags för lunch. 
Får se nu då vad eftermiddagen bjuder på för skoj. 

Tjupp tjupp så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela