Snuppananni

God morgon

Publicerad 2011-10-01 08:03:55 i Vardagens påhitt,

Idag blev de uppstigning kl 7 när Rasmus vaknade. Jag kände mig pigg för första gången på länge. Vanligtvis brukar de vara jag som får sovmorgon på helgen men inte idag.

Stefan ligger fortfarande och sover. Jag o Rasmus har läst lite böcker och lekt med traktorerna i lekhörnan. Nu har han varit in till Stefan i sovrummet och stulit skärpet ur hans byxor och går omkring med. Han är ju bara för go. 

Nu ska jag göra iordning lite frukost till oss och sen får vi se vad dagen erbjuder för skoj. Ut ska vi iallafall. Blir nog ett o annat hopp i en lövhög skulle jag tro. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela