Snuppananni

Godissssss

Publicerad 2011-10-13 19:09:49 i Vardagens påhitt,

S märke extra sura Holländska

Jag är nog känd som Godisråttan bland mina vänner från skoltiden i Sandviken. Jag åt/äter jämt godis. 

Men nu var de ca 2 veckor sedan som jag köpte nå smågodis senast. Men de säger ju inte att jag inte ätit något annat gott under tiden. 

Idag på väg hem från jobbet så kände jag att jag var värd lite smågodis från Hemmakväll. Där har dom lite annat godis än dom har på tex Coop eller Ica. 

Döm om min förvåning när jag fick se att dom hade S-märken i både frukt och lakrits. Dom är ju bara för goda och finns inte nån annan stans i stan vad jag vet. Det blev en tung godispåse som följde med hem idag. Så nu sitter jag här i tystnaden och tuggar i mig en massa gott.
"För de är ja värd" för att citera en kollega till mig.

Nu blir de lite soffhäng tillsammans med godispåsen och en kall Champis.. (Du läste rätt älskling, jag har snott åt mig en dricka :) )

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-10-14 18:10:06

Dregglisarna används flitigt, perfekta att kräkas ner tycker Melker ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela