Snuppananni

Härliga höst.

Publicerad 2011-10-02 21:47:07 i Vardagens påhitt,


Helgen har vi spenderat mestadels utomhus. Rasmus hjälpte till att räfsa en massa löv. Det roligaste var nog när han lastat traktorskopan full och fick följa med Mats i traktorn och tömma. 

Vi har även varit på Solvarbo marknad idag på förmiddagen och kikade på folk, en kalv, 3 lamm och en kanin. På vägen hem somnade Rasmus i bilen.

Under tiden som han sov så hann jag måla hans rum en andra gång. 
Nu är det möblerat och klart. Ska väl upp lite på väggarna och in lite smågrejjer bara.


Så här blev slutresultatet. Jag är jättenöjd. Får bara hoppas att Rasmus kommer tycka om det lika mycket när han får se det i morgon.

Nu är de dags för kudden. Jobbet väntar tidigt i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela