Snuppananni

Iphone 4s

Publicerad 2011-10-28 20:47:05 i Vardagens påhitt,

Jag har blivit med ny telefon! Nya iphone 4s. 

Har alltid varit lite rädd för dessa nya touch telefoner, dels för att dom verkar så krångliga med alla funktioner o Appar.

Men idag när jag hade jobbat klart så tog jag en sväng till Kupolen för att fördriva lite tid innan de var dags för tjejlunch på Kina. 
När jag kom dit så hade 3 precis slagit upp dörrarna och gjorde fin reklam för den nya telefonen. Det var massor med folk utanför alla telefonbutikerna, men på 3 var de ca 5-6 pers. Jag tänkte bara kika lite på den nya luren men det slutade med att jag gick därifrån med en ny i handen. 

Nu är det bara att leka sig fram till hur den funkar och vilka appar jag kommer behöva. Har redan lagt in Facebook och Wordfeud, snuppananni om du vill spela mot mig. 

Detta kommer bli en kul kompis tror jag. 

Nu har även min sambo fastnat i min nya fina lur :) 

Trevlig kväll allesammans!

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2011-10-30 08:32:21

Jag känner mig fruktansvärt bortglömd nu när du bara ängnar din telefon uppmärksamheten ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela