Snuppananni

Lördag kväll

Publicerad 2011-10-16 10:32:19 i Vardagens påhitt,

Igår kväll var de klädvisning av Me & I´s höstkollektion. Jennifer visade både barnkläder och hade modevisning för oss med vuxenkläderna.
Många av plaggen såg konstiga ut på galgen men var i själva verket jättesnygga på. 

Jag vart jättesugen på några av vuxenplaggen men eftersom jag är den jag är så lägger jag numera allting på Rasmus och sällan eller aldrig något på mig själv. Så igår blev det 5 plagg till Rasmus och inget till mig.




Dessa fina plagg blev det. Älskar verkligen turkost och ugglor. Svamparna vet jag inte varför jag fastnade för egentligen, tror de kan vara färgkombon.. 

Det blev en jättetrevlig kväll tillsammans med vänner och bekanta. Ett tag så var det även 7 barn i åldern 5 mån-9år med på träffen. Vi fikade lite hallon/blåbärspaj och Jackies underbara chokladmuffins som hon hade med sig. 

Jag kommer nog att ha en träff i början av nästa år också när nya vårkollektionen har släppts. Skulle du vara intresserad av att komma på träffen så är det bara att höra av sig.. 

Nu ska vi invänta farfar som ska komma på besök en sväng..Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela