Snuppananni

Näsblod

Publicerad 2011-10-19 11:24:13 i Vardagens påhitt,

Det var oerhört länge sedan jag blödde näsblod. Men nu sitter jag här med en bomullstuss i näsan. Måste vara förkylningen och allt snytande som tär på mina stackars blodkärl. Får hoppas de slutar snart så jag inte blir helt utan blod i kroppen..:)


Är hemma på lunch nu och vilar mig lite innan de blir dags för andra halvan av arbetsdagen. Får se om jag o en kollega ska åka o handla lite nya arbetskläder på eftermiddagen eller hur de blir. För nya kläder är ett måste nu. Mina arbetsbyxor som en gång i tiden var svarta är numer gröna och trasiga lite varstans och tröjan har krympt i tvätten så nu sitter mudden i midjehöjd, vilket inte är så skönt när man kör bil eller sitter på en stol för då ligger sömmen och trycker mot ryggraden. Senast jag fick nya arbetskläder var nog runt 2008-2009. 

Får se vad eftermiddagen bjuder på. Förhoppningsvis så har min avi kommit med posten så jag får hämta paket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela