Snuppananni

Nu är snart vintern här..

Publicerad 2011-10-30 15:15:03 i Vardagens påhitt,

Då behöver jag ha rejäla vinterkläder så jag klarar av att vara utomhus utan att frysa ihjäl. 

Idag var vi iväg till Haralds Båtar och kikade på skotrar och lite kläder. Jag är i stort behov av ett par riktiga skoterbyxor, då mina gamla täckbyxor gjort sitt för länge sedan. 
Förra året så fick jag en snygg skoterjacka från Snowpeople i födelsedagspresent av svärfar och ville såklart ha ett par snygga byxor att matcha till, helst i samma märke.



Dessa blev det. Snowpeople Formula II Dam. Riktigt snygga och väldigt sköna byxor som jag tror kommer värma mig gott i vinter under alla skoterturerna, men även när vi ska vara ute och leka i snön med Rasmus.

Fick dessa som en tidig födelsedagspresent av älsklingen. Hän är för snäll min Stefan. 

Gjorde även ett fynd till Rasmus i en av Fyndkorgarna. Ett par snygga Reima skor för endast 50 kr. Tidigare hade dom kostat 329kr. Det är vad jag kallar Fynd!


Igår var vi i Mora hela dagen och visade upp Ockelbona. Det var mycket folk och en trevlig stämning. I år slapp jag även äta mig mätt på varm korv för i år så fick vi en thaimatsförsäljare brevid oss. Smaskens.

Rasmus visade även upp sina kunskaper i skoteråkning.

Tjing tjing!

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2011-10-30 19:29:08

Ja visst är han snäll han.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela