Snuppananni

Skoterns Dag i Mora

Publicerad 2011-10-28 10:00:00 i Borlänges Ockelbopojkar,

Imorgon är det Skoterns dag i Mora. Säkerligen på många fler orter runt om i landet oxå. 

Borlänges Ockelbopojkar kommer att infinna sig i Mora under dagen och visar upp sina fina gamla Ockelbomaskiner hos Mulle.
Det blir lite filmvisning från olika tävlingar som killarna och även jag varit på.
Mulle har fina skoterns-dag erbjudanden på både kläder och skotertillbehör/delar och bjuder även på god kokt korv med bröd och smaskiga tillbehör. 

Är du intresserad av skotrar? oavsett om det är gamla eller nya maskiner så tycker jag att du ska åka till MPerfomance i Mora i morgon. Vill du titta nära på en gammal Ockelbo så ta med dig hörselskydd för killarna brukar ur maskinerna lite då och då. 

Är du nyfiken på vilka Borlänges Ockelbopojkar är så kika in på deras hemsida HÄR.

Hoppas vi ses där i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela