Snuppananni

Min älskade Prins

Publicerad 2011-09-23 19:44:21 i Vardagens påhitt,

Han växer ju så fort min lille prins. Lär sig nya saker hela tiden. Saker som jag trodde han var för liten för att kunna,klarar han galant. Här kommer ett inlägg från honom.

Idag slutade jag strax efter lunch. När mamma kom till dagis och skulle hämta mig så låg jag fortfarande och sov middag. Det var så skönt i min vagn. Mamma ville helst krypa ner bredvid mig och sova en stund sa hon när jag vaknat.

Väl hemma igen så hade vi en underbar mamma-son dag. Käkade lite mellis, åkte o hälsade på pappa på jobbet, lekte bland löven, åkte rutchkana och cyklade lite. Här kommer lite bilder på mig när jag leker. (ja vet jag är lite ego) :)





TITTA! Jag Kan Själv.


Gick ju finfint att ta sig upp för rutchkanan helt själv. Mamma var dock väldans orolig för att jag skulle ramla ner. Men jag tog kanan ner de var roligare. Om o Om igen. //Rasmus.




Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2011-09-23 21:04:03

Va duktig du är min lilla prins.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela