Snuppananni

Mycket energi...

Publicerad 2011-09-24 19:41:15 i Vardagens påhitt,

Ja de hade jag verkligen idag.

Fick sova till jag vaknade av mig själv kl 9 i morse och kände mig oerhört pigg,även fast jag varit upp ca 3 gånger i natt.

Efter lite frukost och en välbehövlig dusch så begav vi oss ut på gården hela familjen. Rasmus lekte, Stefan vaxade skotern och jag tvättade av rutchkanan. Det behövdes verkligen efter en hel sommar ute under eken. Den släpper ifrån sig nå kladd och gör att kanan blir alldeles svart tillslut.

När vi stoppat i oss lite lunch så fick Rasmus sova middag i sin vagn, och under tiden passade jag på att köra en tvättmaskin, tvätta bilen, vattna blommorna och måla 2 väggar i Rasmus sovrum. Allt under loppet av 2 timmar. Ibland är jag himla effektiv. 

När Rasmus sen vaknat och vi ätit lite mellis så hängde jag tvätten och sen begav vi oss till Biltema och sen vidare till Farfar. Hos farfar vart de mycket bus och tokerier.. De är så härligt att se han och Rasmus ihop.
Vi fikade lite och testade även en ny smak på chips: Sourcream and Italian Cheese. Den smaken var riktigt god. Kan verkligen rekomenderas till kvällsmyset. 

Nu har Rasmus nyss somnat, mätt i magen och med en nytvättad nalle. Stefan gick ut o skulle fixa lite i garaget och jag ska väl sitta här och surfa lite till de blir fångarna på fortet.

Jag hoppas jag har lika mycket energi i morgon så jag kan få ännu mer saker gjort. Ha en trevli kväll allesammans..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela