Snuppananni

TIGI

Publicerad 2011-09-26 20:57:00 i Vardagens påhitt,

Jag och Rasmus tog en shoppingtur på Kupolen med den här tjejen och hennes son,nu på kvällskvisten. En riktigt trevlig shoppingtur med massa bebisprat... Me like..:D 

Jag var i behov av nytt schampoo och balsam då mitt tagit slut, så vi tog en vända in på nyöppnade Bellbox. Dom hade inte de märke som jag brukar använda men jag får nu chansen att prova nått nytt..
Tigi Catwalk Your Highness Volume Collection
Ett kanonbra erbjudande. Schampoo, Balsam och Root Lifter för endast 199kr. Ord pris: 727kr.
Jag hoppas att jag blir lika nöjd med detta som jag varit med XL. 

Var även in på lite andra roliga affärer men jag höll mig från att köpa kläder till Rasmus denna gång. Vart bara saker till mig.. :D Lite ansikts rengöring och body scrub.

Nu låter de ju som att jag är värsta lortgrodan. Men faktum är att jag känner mig så. Är så oren i hyn nu efter allt dammigt arbete och håret känns slitet eftersom att jag har fått lov o köpa ett billigare skitschampoo i väntan på pengar. Nu ska lortgrodan spolas bort.. :D

Tjingeling så länge..



Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-09-26 22:26:13

Har laddat ner picasa, ett redigeringsprogram. Gratis, på svenska och jättelätt att förstå sig på! :D

Postat av: Stefan

Publicerad 2011-09-27 12:35:54

Inte tror jag det är så farligt med lorten eller.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela