Snuppananni

Vardags lyx

Publicerad 2011-09-15 18:59:43 i Vardagens påhitt,

Just nu sitter jag och längtar till på måndag kväll.
Då ligger jag nämligen på massagebänken och blir knådad i sådär en 45minuter eller nått. Det ska bli så skönt. Stort tack svärfar för presentkortet!

Senast jag gjorde något i den stilen var för ca 3 år sedan när jag var till kiropraktorn och rättade till min rygg. 
Det är väldigt sällan jag gör något för mig själv. Kan möjligen bli en ansiktsmask en gång/halvår eller nått,fast jag så gärna skulle vilja orka och hinna med sånt oftare eftersom det är så skönt. Ok, förutom det så kan de ju bli ett frisör besök i kvartalet och det är lyx.
Jag skulle nog behöva lägga lite mer tid och pengar på mig själv och sånt jag vill oftare men då slår det dåliga samvetet in och säger STOPP! Jag gör nog hellre saker för andra än för mig själv, men frågan är vad jag egentligen mår bra av?

Nu ska jag göra något jag mår bra av iaf. Det är att sätta mig o sy lite. Ska sy klart en beställning. Nyfiken på vad de är? Kika då in på min pysselblogg lite senare under kvällen så får ni se.

Tjipp Tjillivipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela