Snuppananni

Nya skor..

Publicerad 2012-08-31 21:47:10 i Vardagens påhitt,

Råkade klicka hem ett par nya skor för ett par dagar sedan. 
 
 
 
Salomon Speedcross 3. Black/Dynamic/Fancy Pink. 
 
Dessa skor ska få följa med mig ut i löpspåren under hösten. Perfekta matchningen till mina träningskläder från Craft. 
Såg dessa på Intersport i Västerås i lördags men då saknade dom min storlek. Har sökt med ljus och lykta både i butiker och på nätet efter dessa men de har inte gått att hitta denna färg i min storlek. Stort tack till Wiggle i England som hade dom i lager.
 
 
Bilderna är lånade från Sportamore, men skorna är köpta från Wiggle i England. 

Kommentarer

Postat av: Emma B.

Publicerad 2012-10-04 20:33:54

Är detta ett slags terrängskor med bättre grepp? Ser nästan ut som så iaf. :)

Svar: Ja det är ett par skor som är gjorda för lite mer skog och terräng löpning/orientering. Dom ger ett jättebra grepp på skogs och åkervägar/stigar. Dom är för tunna och har för dålig dämpning för hårda underlag tex asfaltsvägar, Jag får ont i knäna efter några hundra meter hårt underlag. Men känner inget på mjukt.Jag är oerhört nöjd med dom och ännu bättre blev det när jag köpte till formgjutna sulor och stoppade i.
Kan verkligen rekomendera dessa.
Annica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela