Snuppananni

6,9 km

Publicerad 2012-12-15 19:49:06 i Vardagens påhitt,

Vaknade i morse och var väldigt seg. Seg eftersom vi var på firmafest igår kväll. Det blev några cider till maten och i bubbelpoolen :) riktigt skoj hade vi.

Men jag fick lov att ruska liv i min trötta kropp eftersom jag lovat Stefan att vi skull åka skidor idag.
Så efter lunch gav vi oss av mot spåren i Bergebo.
Det snöade ymnigt och stundtals på tvären så förhållandena var inte ultimata. Spåren var i lika dåligt skick som förra helgen när vi var där men denna gång var det även mycket nysnö i spåren som gjorde det extra svårt med fästet.
Det blev ingen bra tid, men jag har iallafall varit ut och tränat.

6,95 km blev det på tiden 55 minuter. Då stannade vi även och vallade på mer fäste åt mig strax efter starten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela