Snuppananni

Hipp hipp hurra

Publicerad 2012-12-12 22:53:32 i Vardagens påhitt,

Som rubriken lyder så är det visst någon som fyller år idag. Den någon är ju såklart jag :) för 29 år och 5 minuter sedan, kl 22.31 tittade jag ut i en ny värld på Gävle BB.

Min dag idag var inte alls lika spännande som den var för mina föräldrar när jag föddes. Jag har jobbat, vabbat och öppnat 1 paket.
Bakat Rocky roads tillsammans med Rasmus och hans lillfaster, ätit pepparkaka med ädelost , duschat och målat naglarna.

Familjen överraskade mig med en fin bukett med blommor och massor med kramar och pussar, innan de var dags för sambon att åka till jobbet.
På de 15 minuter vi sågs hela familjen så fick jag ett fint paket. Rasmus hjälpte gärna till att öppna och i paketet så låg en fin reflexväst från craft som jag kikat på under hösten. Liten och smidig väst som jag kan ha både när jag promenerar med vagnen eller tränar.
Väldigt uppskattad.
Fick även ett paket i söndags och det innehöll en fin underställströja med vindtyg på framsidan.
Jag älskar praktiska och användbara paket. Min sambo måste vara bästa paketköparen, han vet vad jag vill ha och behöver utan att jag önskat mig det.

Nu ska jag krypa ner under täcket och sova lite och hoppas att det snart blir julafton så jag får öppna resten av alla paket. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela