Snuppananni

Värmande

Publicerad 2012-12-20 23:07:45 i Vardagens påhitt,

 
Titta vilka galet snygga och sköna vantar jag fick idag. Min kära vän och kollega Madde har gjort dom alldeles själv och bara till MIG.. Hon är så grymt duktig för att bara ha stickat i någon månad. 
Min allra första och egna Lovikka vantar, som med sina rosa detaljer matchar min fina rosa vinterjacka.
 
Jag älskar presenter/julklappar som är personliga. Tid, själ och hjärta är nerlagt i detta arbete och således så betyder dom mycket för både den som ger och den som får. Jag syr ju mycket själv och vet hur mycket tid och arbete som går åt för ett bra resultat.
 
Att gå till en butik och välja en present/julklapp tar några minuter och på stan kan jag möta någon med exakt lika sak/plagg. Hur kul och personligt känns det.
Detta är däremot ett hantverk som tagit flera timmar att färdigställa så jag vet att den är unik, ingen har en likadan. Personen som ger har ansträngt sig för att göra något, för att visa sin uppskattning/tacksamhet/kärlek, en känsla oavsett vilken den är.
 
Stort tack åter igen Madde. Jag är så glad och nöjd med mina vantar. Rörd och tacksam för omtanken.
 
Dessa kommer att värma både mina händer och mitt hjärta för en lååång tid framöver.<3
 
 
Ps. Är du själv sugen på ett par unika vantar, ta kontakt med Madde via hennes blogg i länken ovan så kan hon säkert fixa en beställning efter dina önskemål.Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela