Snuppananni

Burkarcupen

Publicerad 2012-02-17 09:36:22 i Vardagens påhitt,

Nu är det återigen dags för Burkarcupen för Borlänges Ockelbopojkar.

Just denna helg är det två tävlingar i Östersund och Offerdal.
Idag startade vi resan till Östersund. Jag, Stefan , Rasmus och farfar packade in oss i bilen klockan 8 i morse.

När vi väl kommer fram så ska skotrarna testköras och finjusteras inför morgondagens tävling. förhoppningsvis kommer som gå med vinst.

Min uppgift denna helg är att sköta Rasmus och kameran.

Ska bli skönt att komma iväg en sväng och bryta vardagen lite. Även lite långledigt eftersom jag tagit ledigt både idag och på måndag.

I morgon kommer det tävlingsresultat och bilder därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela