Snuppananni

1/1 2012

Publicerad 2012-01-01 13:27:21 i Vardagens påhitt,

När jag precis har lärt mig skriva 2011 så är de dags att ändra till 2012. 

Igår önskade jag mig en lång sovmorgon och den önskningen slog in. Jag vaknade första gången vid 7 av att Rasmus var vaken, men Stefan gick upp med han så jag fick sova en stund till.
Andra gången jag vaknade var klockan 10.30. Härligt med sovmorgon. Jag känner mig utvilad.

När jag klev upp ur sängen så föll härlig vit snö utanför fönstret och det snöar fortfarande 2,5 timme senare. 

Efter brunchen så var de dags för Rasmus att sova så jag lade han i vagnen och tog en skön promenad i snövädret. 

Skönt med en lugn start på det nya året. Synd bara att de är så kort ledighet. I morgon är det arbete och full fart frammåt som gäller. 

Detta år skulle jag vilja göra följande:
* Träna mer, skidåkning,löpning och även lite simning.
* Jag SKA fixa förarbevis på skoter. Kursen startar på lördag. 
* Sy mer snygga kläder till Rasmus och kanske något till mig själv.
* Mer egentid för att ladda energi.

Vad har ni för mål för detta år? 

God fortsättning...


Kommentarer

Postat av: stefan

Publicerad 2012-01-01 21:18:19

Jag skulle vilja ha lite mera tid med bara dig å

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela