Snuppananni

Familjedag

Publicerad 2012-01-06 20:02:16 i Vardagens påhitt,

I morse packade vi in oss hela familjen i bilen och åkte mot min hemstad Sandviken.

Först tog vi en tur in till Valbo köpcentrum för en god lunch på Ikea tillsammans med lite shopping.
När vi shoppat oss trötta så var de dags att åka och hälsa på min andra familj.

Hela familjen var hemma för ovanlighetens skull. Vanligtvis brukar alltid lillasyster vara på jobbet. Men idag fick jag träffa allihop. :)
Denna familj betyder oerhört mycket för mig.
Jag har växt upp med storasystern vid min sida ända sedan vi var sju år och började första klass. Hon är den enda vän som jag känner att jag kan lita på till 200%.
Dessa systrar är som mina egna systrar.
Mamman är den mamma jag alltid önskat mig. En person som är engagerad, glad och positiv. En fantastisk person.
Pappan är en person som älskar sina döttrar och vill deras bästa.
Jag älskar denna familj som min egen.

Sitter nu i bilen på väg hem till Borlänge igen med ny energi och ett leende i hjärtat.
Det har varit en riktig familjedag tillsammans med dom jag älskar. Tack för att ni finns i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela