Snuppananni

Fischer xc comfort

Publicerad 2012-01-30 22:48:10 i Vardagens påhitt,

Denna vinter har väl inte varit någon toppen vinter, om man som jag ska försöka få lite motion genom att åka skidor.

Jag köpte mig nya skidor, pjäxor och stavar i januari 2011 i hopp om en lång vinter. Men tji fick jag. Jag hann åka nån km innan snön försvann.

Denna vinter har jag satsat hårt och kört ca 10 km, 3 helger i sträck. Alla gångerna har jag kommit hem med skavsår, trotts tejpade hälar :(. Resultatet: pjäxorna är för små.

I lördags efter våran skidtur så åkte vi och köpte nya pjäxor.
Efter test av lite olika märken så blev det till slut dessa.

Fischer xc comfort My style.

Säljaren rekommenderade dessa och sa att dom var riktigt bra trots den ynka prislappen. Jag provade gå runt i dom i butiken och trots skavsåren så kändes dom bra. Skavsåren kändes knappt av när jag gick runt. :)

På kvällen tog jag en Testtur på 4 km runt sportfältet och det kändes kanon. Nu hoppas jag att de blir bra väder till helgen så jag kan se vad dom går för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela