Snuppananni

Skidtur i gyllbergen

Publicerad 2012-01-30 12:27:36 i Vardagens påhitt,

I lördags blev det en tur till natursköna gyllbergen för lite skidåkning. Termometern visade ca -5 grader. Perfekt väder för lite träning.

Denna helg valde vi en annan led än föregående helger. Denna var 2 km längre. Gyllbergen- älgsjön- dragbergsstugan- gyllbergen.

Vi valde verkligen rätt, för vilken miljö. WOW säger jag bara. Helt underbart fint när solen tittade fram mellan de snötyngda trädgrenarna.

Den vackra leden övervägde verkligen att skavsåren även denna gång var ett faktum. :(

Har inte så mycket mer att säga utan låter bilderna tala för sig själv istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela