Snuppananni

Skoterkurs

Publicerad 2012-01-08 10:22:51 i Vardagens påhitt,

En skotertur i goda vänners lag, med korvgrillning och mys runt elden. En härlig upplevelse att få komma ut och se fina platser.
Men för att kunna göra detta så behöver jag ett förarbevis på skoter.

För dem som tog sitt bil körkort före 2000 får köra på det. Jag tog mitt körkort 2005 och måste därför ha ett separat bevis.

Har nu suttit på teorikurs under helgen. Att sitta stilla och lyssna har varit jobbigt men lärorikt. Det är som vanligt när man är på kurs, man äter och fikar en hel del.
Just nu sitter vi och lyssnar på hur skotern fungerar. Spännande :)

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela