Snuppananni

Pillertrilla.

Publicerad 2012-03-13 19:42:32 i Vardagens påhitt,

Då vart de som jag misstänkte redan förra veckan. En 10 dagars kur med pencillin påbörjades idag vid lunch. 

Jag åkte förra veckan på en inflammation bakom min ena visdomstand, som självklart inte kommit fram utan sitter under tandköttet fortfarande. :( Efter en röntgen och spolning med koksaltlösning så släppte smärtan litegrann,men blev aldrig helt bra. Så nu blir de en pencillin kur och förhoppningsvis försvinner smärtan.
Strax före lunch så ringer dom även från tandläkaren och berättar att jag fått en tid för operation och borttagning av den trasslande tanden. Den 30/3 ska jag dit och göra av med en massa pengar. 

Jag är lite skraj för detta eftersom det har varit svårt att bedöva mig förut vid vanlig tandlagning. Hur ska de bli nu?, kommer de göra ont att o p e r e r a bort en tand? Hur kommer de bli efteråt?
Frågorna är många och osäkerheten är stor. 

har ni gjort nått sånt här? hur upplevde ni det?
Inte nog med en trasslande tand så sitter jag även här med ont i halsen. Jag har inte tid för att bli sjuk, men är de så min kropp vill så är de väl inte så mycket att bråka om. För att trösta mig själv så ska jag sätta mig och sy lite.
Kika gärna in och se vad jag pysslar med.. www.mullgrodan.wordpress.com
Ha en trevli kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela