Snuppananni

Utan återvändo.

Publicerad 2012-03-05 18:37:30 i Vardagens påhitt,

Nu har jag nått point of no return. Änmälan till både vansbrosimmets Kortsim och Kortvasan är inskickade och betalda. 

Nu gäller de alltså bara att hitta tid till alla form av träning. Värmde upp i lördags med att hjälpa en kompis att flytta. Riktig intervallträning blev det. Hon flyttade nämligen som alla andra upp på översta plan. Vi bubbade både kartonger och möbler upp till 3:dje våningen. När kvällen kom var vi härligt trötta.
Igår försökte jag träna bort träningsvärken i vaderna med en långpromenad i solen tillsammans med familjen. Det gick väl sådär. Istället för att träningsvärken släppte så drog jag på mig skavsår på ena foten.
Nu i veckan hoppas jag på en stunds barnvakt så både jag och Stefan kan ut och springa en sväng eller åka och simma. Men för att jag ska kunna åka och simma behöver en baddräkt inköpas. Min bikini är numera i fel storlek. Men shopping är ju alltid kul.. :D
Snart dags för en dusch och lite sytid...
nyfiken på vad jag syr? kika in på: www.mullgrodan.wordpress.com
Hittar man något av intresse där så skickar man mig ett mail så fixar jag det.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela