Snuppananni

Det kom ett paket...

Publicerad 2012-05-10 20:58:37 i Vardagens påhitt,

Måste bara visa er. Min kusin som driver träningssidan Gymglam är så härlig..
Hon skulle skicka ett paket till mig med lite inspiration till min hobbyverksamhet. Inspiration var de sannerligen. Men inte enbart till min hobby utan även till mig.
I paketet låg det:
En sportBH, vilken förövrigt är min favorit. Köpte en sån här för många år sedan och den är fortfarande underbar att ha på sig.
Ett Linne. Perfekt för sommarens utomhusträning i löpspåret.
och sist men absolut inte minst.
ett par tights som jag kan kuta runt i.
Alla kläder är från Casall och underbart sköna att ha på sig. Kanske det blir en riktigt bra konkurrent till mina Craft kläder. Vilket fall så ska jag testspringa dessa kläder till helgen. Då kanske de även kommer upp lite Live bilder så man ser hur dom sitter på. Känner mig inspirerad till 1000 nu, faste regnet öser ner utanför fönstret.
Massa tack så mycket till underbara Caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela