Snuppananni

Ingen stress :)

Publicerad 2012-05-12 13:10:05 i Vardagens påhitt,

Denna helg ska jag bara ta det lugnt och göra det som faller mig in. Ska spendera helgen i stugan tillsammans med familjen och gammelfarmor.

Fredagen bjöd på en kort arbetsdag och efter det styrde vi vår kosa mot stugan. Första stoppet blev i insjön där vi åt lite lunch och shoppade lite. Rasmus provade en av dalahästarna på Clas Ohlsson.

Väl framme i stugan tog jag med Rasmus på en promenad runt dammen. Tanken var att han skulle få sova lite middag. Men det var inte hans tanke. Han ville bara titta på vattnet. :)

Lördagen bjöd på en tur in till Mora på förmiddagen och en tur längs med Vasaloppsvägen eftersom Stefan ville visa mig var jag skulle åka skidor nästa år.
Får se vad eftermiddagen bjuder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela