Snuppananni

Nytt rekord

Publicerad 2012-11-08 09:42:30 i Träning,

Nytt personligt rekord blev det i söndags på löpturen. Det började väldigt motigt men lättade efter ca 3 km.
Från början var det tänkt att det skulle bli en 6km tur. Men mot slutet av de 6 km så kände jag mig fortfarande ganska pigg så vi lade på en vända extra.

Så nytt personligt rekord och dessutom har jag nu klarat av 7,5 km gränsen. Känns bra med tanke på att för 4 månader sedan så orkade jag inte ens springa 1km utan paus. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela