Snuppananni

Apr. 23, 2013

Publicerad 2013-04-23 19:12:08 i Vardagens påhitt,

Äntligen funkar det att blogga från mobilen igen. Ända sedan i lördags så har det inte gått att öppna blogg appen. Störande, men nu funkar de igen.

Vi var ute och sprang en sväng i lördags och det kändes i hela kroppen att jag varit hängig och förkyld. Vi sprang våran hemmabana över åkrarna. Den är va 4,5 km. Kroppen strejkade mer än en gång under dessa km. Nya tag till helgen och hoppas på att jag är piggare då.

Här kommer lite bilder från lördagen. Största delen är blöt och knölig åkerväg. Men det finns även lite torrare och finare bitar. Bron ligger i en ravin så det är en brant backe åt båda håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela