Snuppananni

Energiöverskott

Publicerad 2013-04-14 13:37:20 i Vardagens påhitt,

I morse slog jag upp mina blå vid halv 9 tiden och kände mig så pigg och full av energi.
Hävde mig ur sängen och käkade frukost. Solen sken så fint ute.

Slängde ut sängkläderna på vädring, städade badrum och duschrum. Tvättade mattor och städade av farstutrappan. Nu snurrar den näst sista maskinen med tvätt medan Stefan tvättar min bil och byter till sommarhjulen.
Ikväll får grillen komma fram och ge oss lite god söndagsmiddag.

Det är så skönt att känna när energin sprutar i kroppen och jag får så mycket gjort.

Till kvällen blir de att sy klart en t-shirt och ett linne till Rasmus som han kan ha i sommar.

Igår var vi på maskinvisning på Swecon. Mycke traktorer och grävmaskiner. Himmelriket för Rasmus.
Han fick även "provköra" den snabbaste hjullastaren :)

Kommentarer

Postat av: stefan

Publicerad 2013-04-16 07:42:50

Den energin skulle du ha oftare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela