Snuppananni

Mitt kära sovrum

Publicerad 2013-04-27 16:44:50 i Vardagens påhitt,

Jag älskar mitt sovrum, inte bara för sovandet utan för utseendet.
Stora härliga fönster som släpper in massor med vårsol på eftermiddag och kväll. Nu saknas det bara lite mer plats i sängen på nätterna när liten har kommit över till oss. :)

Förra helgen var jag på shoppingtur på Jysk och fyndade nya gardiner till sovrummet.
Price Star hissgardiner, 100x160cm. 50kr/st.
Idag var jag på Clas Ohlsson och fyndade nya lampskärmar. Mix&Match för 39kr/st.
Nu är det bara lite blommor som saknas, sen är det nog ganska komplett.

Här kommer före och efter bild på fönstren.

Vad tycker ni, något som saknas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela